Ohlasy klientů: Francie - Paříž - rok 2013

Pane Wisnare, děkujeme s dcerou za krásný zájezd, za ochotnou referentku kanceláře a znalostmi Francie úchvatného superprůvodce Petra. Celková spokojenost velká! Díky. J.a R.H.

Manželé Hlaváčovi

Dobrý den,dne 1.5.-4.5.2013 jsme se s Vaší CK zůčastnili skvělé poznávací cesty do Paříže ( Paříž na skok ). Velice Vám tímto děkujeme za krásné zážitky z Paříže. Díky průvodci panu Petrovi se stala Paříž krásným městem, kde se určitě zase rádi vrátíme. Pan průvodce měl skvělý rozsáhlý výklad, hodně informací i o tom, co dělat když se ztratíme všem co se děje, o nesnázích, o výhodách, o nákupech, taxících…atd. Mluvil hlasitě ( což se o každém průvodci říct nedá ). Ještě jednou dík za krásné zážitky a velké dík panu Petrovi. Cestovka může být hrdá, že má takového průvodce. S pozdravem Jana Růčková

Jana Růčková

Dobrý den, Jménem mých rodičů bych chtěla poděkovat firmě  West – Wisnar, která se ukázala jako velmi profesionální a flexibilní firma, která je schopná v krátkém časovém intervalu realizovat poznávací zájezd s vyčerpávajícím programem.. Poznávací zájezd do Francie –Paříže, uspořádaný ve dnech 29.3 – 1.4.2013, byl výborně připravený včetně odborných výkladů průvodce a občerstvení v autobuse, přesně přizpůsobený potřebám cestujících. Celý zájezd byl veden velmi zkušenými řidiči a dokonale připraveným průvodcem, který byl nevyčerpatelný ve výkladu, se spoustou zajímavých informací. Velmi oceňujeme dokonalé spojení  profesionality, skromnosti a přátelského přístupu ze řidičů a průvodce. Celý zájezd  bezproblémový a velmi příjemný. Závěrem jen ještě jednou, velké díky řidičům a průvodci, kteří tak znásobili dárek ke 40.výročí svatby mých rodičů. Málokdy se potká tolik bezvadných a přájemných lidí na jednom místě. Ještě jednou děkujeme a přejeme hodně spokojených zákazníků. Ing.Nedbalová Marie

Ing. Nedbalová Marie

T.  zúčastnil jsem se poznávacího zájezdu  od Vaší CK "Na skok do Paříže" ve dnech  29.3. až 1.4. 2013  .   Mohu říci , že zájezd byl poučný a přes  určitou nepřízeň počasí (bylo chladněji víc , než se čekalo !? ) splnil naše očekávání !  Bylo to hlavně tím , že průvodce pan "Břé'ta"   .....(příjmení jsem nezachytil )  obětavě vše zařizoval , popisoval a vysvětloval  .  Jemu jsme nakonec vděčni , že  poznávací zájezd  nám opravdu přinesl  poznání  - takže průvodci tímto ještě jednou děkujeme !  Vyslovujeme i uznání řidičům , kteří  cestu zvládli bez zakolísání ,bez zaváhání  a  nebylo  jim  na obtíž připravit i to jednoduché občerstvení .    Takže zájezd uzavíráme tímto :  Jsme spokojeni a přejeme CK  další spokojené klienty !!   S pozdravem Miloš Olexa                                                      a Marie Marvanová  V Chrudimi 2.4.2013

Miloš Olexa

Renata Kozelská Cestovní kancelář Wisnar Děkuji moc za nezapomenutelné Velikonoce v Paříži. Všechno bylo skvěle naplánované do posledního detailu a pan průvodce Břeťa je neskutečná a nekonečná studna informací, zajímavostí a vychytávek. Opravdu moc díky. Už plánujeme kam vyrazíme příště

Renata Kozelska

Dobrý den, ve dnech 27.3. do 1.4. jsme se zúčastnily Vámi zprostředkovaného zájezdu do Paříže. Chtěla bych poděkovat za perfektní organizaci, služby a výklad panu Petrovi z CK Wisnar . Byly jsme moc spokojené a myslím, že v budoucnu určitě Vaše služby  i služby CK Wisnar ještě využijeme. Prosím o přeposlání tohoto emailu  do výše zmíněné CK. S pozdravem Martina Pártlová Jana Secová Kristina a Alena Borúfkovy z Hodonína  a Brna

Martina Pártlová

Zdravim a ještě jednou chci moc poděkovat za moc krasny zažitek z Pařiže 1.5=4.5.abych pravdu řekla byla jsem moc mile překvapena s jakou lehkosti jste vedl vyklad ,určitě při přištim vyběru poznavaciho zajezdu se obratim na vaše služby.přeju ještě mnoho spokojenych cestovatelu. (*jedná se o průvodce Petra)

Taťána Bogoczová Zájezd: Paříž 01.05. - 04.05.2013

Dobrý den, chtěla bych Vám poděkovat za úžasné průvodcovské služby na zájezdě v Paříži. Mám poslat dík i za přítele. Už plánujeme další poznávací zájezd. S jiným průvodcem než s Vámi bychom už nejeli  (*jedná se o průvodce Petra)

Lenka Mikulíčková Zájezd: Paříž a Versailles 08.05. - 12.05.2013

Dobrý večer, chceme vám touto cestou poděkovat za skvělý zájezd do Paříže, kterého jsme se minulý týden zúčastnili.Zvláštní poděkování patří vašemu průvodci, panu Petrovi, který nás svým výkladem, znalostmi historie i současnosti Francie a celou organizací zájezdu doslova uchvátil. Ještě jednou velké poděkování Hezký večer Alena a Josef PoulíčkoviMOHELNICE

manželé Poulíčkovi Zájezd: Paříž a Versailles 08.05. - 12.05.2013

Předmět: pochvalaChci udělit Vaší kanceláři pochvalu za úžasnou cestu do Paříže , které jsem se zúčastnila ve dnech 8. - 12. 5. 2013. Organizace, průvodce - jeho znalosti i řidiči  vše výborně zvládnuto.:-D Alena Vašáková=

Alena Vašáková Zájezd: Paříž a Versailles 08.05. - 12.05.2013

Vážený pane, ing. Wisnare,zúčastnili jsme se dne 8. 5.  – 12. 5. 2013 Vámi pořádaného zájezdu do Paříže a chtěli bychom vyjádřit poděkování za krásné dny strávené v této metropoli. Jak panu průvodci Ondrovi, který nám nejen svým vedením, znalostmi, ale i nadšením přiblížil město historické i současné. Tak řidičům našeho autobusu, kteří i přes defekt kola na zpáteční cestě, vše zvládli bezchybně a zajistili šťastný návrat domů. Díky spokojení manželé Koudelkovi

Manželé Koudelkovi Zájezd: Paříž a Versailles 08.05. - 12.05.2013

Dobrý den, chceme ocenit bezvadnou organizaci zájezdu do Paříže v termínu 3.7. - 7.7. 2013. Průvodce Petr byl skvělý, jeho znalosti historie i současnosti Francie jsou úžasné. Jeho řečnické a organizační schopnosti, vlídný a nápomocný přístup a přirozená autorita (při zájezdu si nikdo nedovolil přijít pozdě na místo srazu) z něho dělají výborného průvodce. Přestože ve skupině bylo téměř 90 lidí, vždy bylo dobře slyšet jeho zajímavý výklad. Byli jsme nadšeni. Řidiči Jirka a Jirka také podali dobrý výkon, po celou dobu jízdy jsme se s nimi cítili bezpečně. Děkujeme za příjemně strávenou dovolenou a třeba někdy s CK Wisnar nashledanou. Tomáš a Gábina Jarolímkovi

Jarolímkovi Zájezd: Paříž a Versailles 03.07. - 07.07.2013

Chválíme pana průvodce Petra za úžasný přednes v Paříži:-) Já jsem již absolvovala několik zájezdů s cestovkou Wisnar. Manžel se švagrovou byli na poznávačce poprvé a byli tak nadšeni, že příští rok jedeme zase:-)

paní Filipčíková Zájezd: Paříž a Versailles 03.07. - 07.07.2013

Dobrý den, chtěli bychom touto cestou poděkovat za bezchybnou príci delegáta na našem zájezdě do Paříže 8.5.-12.5.2013 s odjezdem Olomouc. Naším delegátem byl Ondra, který se všem ochotně věnovat, poskytoval nám maximální informace a byl našim opravdu příjemným průvodcem po Paříži. Bylo znát, že ho tato práce velmi baví a že Francie je jeho srdeční záležitostí. Zájezd byl opravdu zajímavý a určitě ho doporučíme svým známým.  Zdraví rodina Hlavinkova

Rodina Hlavinkova Zájezd: Paříž a Versailles 08.05. - 12.05.2013

Dobrý den, rády bychom poděkovaly za naprosto bezchybný zájezd do Paříže (1.8. a 4.8. 2013). Všechno probíhalo tak jak má. Průvodce byl skvělý, na všechny čekal, hezky vykládal. Perfektní bylo i zabezpečení občerstvení na palubě autobusu. Ubytování v zajištěném hotelu typu F1 perfektní - klidné a čisté. Všem dalším jen doporučujeme. S pozdravem Tomanová, Přikrylová

paní Tomanová a Přikrylová Zájezd: Paříž na skok 01.08. - 04.08.2013

Vážení, dnes jsme se vrátili s manželem ze třetího poznávacího zájezdu do Paříže - letos kontkrétně "Paříž speciál". Měli jsme s výjimkou návštěvy zahrad ve Wersailes naplánovaný individuální program. Ale podmanivý výklad vynikajícího průvodce Adama  v průběhu jízdy do Paříže nás tak zaujal, že jsme základní program prvního dne absolvovali se skupinou a byli jsme velice rádi, že jsme se takto rozhodli, neboť i když jsme byli v Paříži potřetí, tak jsme jeho zásluhou viděli památky, o kterých jsme vůbec nevěděli. Zájezd byk jako pokaždé velice dobře zorganizován. Přivstat si ráno a od hotelu odjíždět v 7.30 se určitě vykompenzovalo tím, že jsme všude přijeli téměř jako první skupina a nečekaly nás žádné fronty, Díky Adamově "šikovnosti" jsme se dokonce dostali při nedělní vojenské přehlídce v kóji do první řady - nezpomenutelný zážitek!!!!! A ještě ten bonus - ohňostroj v Paříži před odjezdem , to byla krásná tečka za velice krásným a pohodovým zájezdem, ke kterému velkou měrou opravdu prišpěl průvodce Adam, nemůžeme opomenout ani velice vstřícné a milé řidiče a ještě k tomu po celou dobu zájezdu nádherné, teplé a slunečné počasí - prostě pohádková kouzelná Paříž jak má být. Moc děkujeme!!!!!!

Vlahovičová Zájezd: Paříž Speciál 11.07. - 15.07.2013

Dobrý den, ráda bych vyjádřila touto cestou poděkování p. Petrovi, průvodci na zájezdu do Paříže ve dnech 5.-8.12.2013. Zájezd proběhl pod jeho vedením pečlivě organizován a doplněn o výklad ze všech oblastí - nejen z historie  a byl podán velmi přitažlivou fiormou. Veliké díky, máme krásné zážitky a spoustu informací děkuji a přeji krásné vánoční svátky Alena Blumaierová

Alena Blumaierová Zájezd: Předvánoční Paříž

Dobry vecer pani Leiterova. V pondeli jsem se vratila ze zajezdu z Parize, s vasi cestovni kancelari. Chtela bych za nas 4 moc podekovat za vynikajici zajezd. Hlavne bych chtela podekovat Vasemu pruvodci, jehoz jmeno bohuzel nevim. Mel zajezd vic nez perfektne pripraveny a to co nam po cele dny o Francii povidal, nebylo jenom proto, ze je u cestovky zamestnany a dela svoji praci, ale dal tomu hodne hodne navic. Mam toho hodne zcestovaneho, ale takoveho pruvodce jsem jeste nezazila. To nebyl jenom muj nazor, ale nazor i jinych ucastniku zajezdu. Jenom nevim, jestli to kazdy napise. Proto to delam ja. Nas pruvodce si zaslouzi opravdu velikou pochvalu. Taky bych chtela moc podekovat, ze jste nam vysli vstrict s misty na sezeni v autobuse a mohli jsme sedet pohromade.S ubytovanim jsme byli taky moc zpokojene. Nas pruvodce nam dal pokoje vedle sebe. Proste kdyz bych mela hodnotit, vse bylo na 1+. Budu rada, kdyz mi napisete jmeno naseho pruvodce a adresu, kam bych mohla napsat recenzi. Dekuji Vam a preji Vasi cestovce hodne spokojenych zakazniku. Se srdecnym pozdravem, za Vlastu Zemanovou, Baru Matejkovou a Lindu Chrissovou Alzbeta Dolezal

Paní Doležalová

Dobrý den, rádi bychom alespoň touto formou poděkovali za snad nejpěknější poznávací zájezd do Paříže, který jsme s partnerem jako dárek od dětí dostali v termínu od 26. do 29.9.2013. Jestliže jsme z počátku měli obavy z dlouhé cesty, díky panu Břeťovi Martiňákovi a pánům Karlovi a Jirkovi, excelentním a milým řidičům, jsme prožili perfektní 4 dny. Nemůžeme nic jiného než souhlasit s manželi Jemelíkovými, kteří výstižně uvedli, a my bychom to nenapsali lépe, že se jim a také nám, dostalo vyčerpávajícího výkladu o všem, co se týkalo Paríže i okolí, stejně jako míst, kterými jsme projížděli. Pan Martiňák je profesionál každým coulem. Má obrovské znalosti, úroveň a styl, milé chování a neskutečnou trpělivost. Díky němu jsme poznali, jak je Paříž krásná. Moc se nám to líbilo. Děkujeme Helena Vávrová

paní Vávrová

Ahoj Katko... jelikož podnikám a vím jak moc člověka potěší poděkování a pochvala od zákazníků tak i já jsem se rozhodl Ti napsat pár řádků.. Do Paříže jsem chtěl jet nejen proto abych požádal moji přítelkyni o ruku,ale i  viděl Eiffelovku a krásy Paříže.Na začátku cesty jsem neměl ani tušení s jak úžasnými profesionálními řidiči pojedeme a jakou čest budu mít tím,že o spoustu nových informací se postará tak skvělá,vstřícná a s naprosto úžasným přístupem naše paní průvodkyně. Náš silvestr s námi trávil i můj 8-letý syn,který zvládnu naprosto dokonale nejen trochu nepřízně počasí ale i procházky a dlouhé řady do na vstupy do mnoha památek,důkazem toho jak i on ve svém věku si to užil mi bylo to že si zapamatoval mnoho informací a zážitků a to hlavně díky skvělému kolektivu a hlavně Tobě. Chtěl bych ti alespoň toto cestou moc poděkovat za dokonalý životní zážitek a krásně strávenou dovolenou a popřát Ti nejen tak spokojené klienty jako jsme byli my,ale hlavně aby jsi se z každé cesty vždy šťastně vrátila k Tvým blízkým. Cestovní kancelář má právo být právem hrdá na to jak úžasnou ženu a průvodkyni má a tudíž volba na další naši dovolenou je u nás jasná a doufám,že ji zažijeme opět s tebou..... Moc ti za vše děkujeme a přejeme hodně štěstí.... Erik a Jan Božikovi a Lenka Franková rád bych ještě poprosil o zaslání společné fotky...děkuji

Erik a Jan Božíkovi

Jana Priebojová Ďakujeme celému kolektívu, ktorý nám pripravil úžasný Silvester v Paríži. Samozrejme vďaka patrí aj pánom šoférom, ktorí boli mimoriadne ústretoví voči dvom Slovenkám (Pozdrav od čižmičiek) Ešte raz veľká vďaka. Tešíme sa na najbližší zájazd.